Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de overeenkomst tussen het aangesloten
bedrijf en de Stichting FoodDelta Zeeland
De aanmelding als aangesloten bedrijf bij Stichting FoodDelta Zeeland is een kalenderjaar geldig
en wordt zonder tijdige opzegging automatisch verlengd met 12 maanden.
De aanmelding als aangesloten bedrijf wordt alleen in behandeling genomen indien het
(digitale) aanmeldingsformulier volledig is ingevuld, voorzien van geldig bankrekeningnummer
en ondertekend.
Na aanmelding wordt er een schriftelijke (digitale) bevestiging verstuurd en vervolgens de
factuur. De aansluiting gaat in na de betaling en loopt tot wederopzegging.
Opzegging kan uitsluitend schriftelijk/via de e-mail geschieden en dient uiterlijk een maand
voor het verstrijken van de aansluiting binnen te zijn bij de Stichting FoodDelta Zeeland.
Het aangesloten bedrijf zal de Stichting FoodDelta Zeeland per e-mail of schriftelijk op de
hoogte houden van wijzigingen in de adres- en overige gegevens.
Stichting FoodDelta Zeeland heeft het recht deze voorwaarden te wijzigen. De gewijzigde
voorwaarden gelden met ingang van de publicatie op www.fooddeltazeeland.nl. Deze en
toekomstige voorwaarden zijn ook van toepassing op reeds afgesloten overeenkomsten met
de rechtsvoorgangers van Stichting FoodDelta Zeeland, Stichting Lekker Regionaal Product en
Stichting Foodport Zeeland.
Voor aankoop van materialen en opdrachten voor dienstverlening (zie inhoud aansluiting)
gelden Algemene verkoop-en leveringsvoorwaarden.
Op de website www.fooddeltazeeland.nl plaatsen wij uw bedrijfslogo en een link naar uw eigen
website. U dient ons te voorzien van uw logo en de juiste link. Om u of de medewerkers van uw organisatie/bedrijft uit te nodigen voor onze bijeenkomsten
en evenementen, verstrekt u ons het emailadres/emailadressen van de betreffende
persoon/personen.
Om onze nieuwsbrief/nieuwsflits te ontvangen, dient u zich in te schrijven via de link op onze
website of door een email te sturen aan communicatie@fooddeltazeeland.nl